Advertisement

مهر طالبان افغانستان - سفر هیات طالبان به پاکستان با دستور کار صلح افغانستان - اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني.

مهر طالبان افغانستان - سفر هیات طالبان به پاکستان با دستور کار صلح افغانستان - اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني.. خطر طالبان در افغانستان احتمالا به مرزهای ۶ کشور مجاور برسد. سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. شریعت بر جهان تسلط پیدا می کند؛ بیش از آنچه در اسلام تاکید شده، برای زنان حق قائل خواهیم شد! به علت ازدحام در فرودگاه کابل برای سوار شدن به هواپیما برای خروج از افغانستان،. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد.

به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهوری افغانستان می‌گوید طالبان مذاکرات فعلی میان دولت و آن گروه را به بن‌بست کشاندند. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. محمد نعیم اعلام کرده که طالبان برای اداره کشور آماده گفت‌وگو با شخصیت‌های افغان و جامعه جهانی است. امشب، ۴میزان/مهر، طالبان در بغل گوش دولت افغانستان در منطقه کمپنی کابل اقدام با بازرسی موترها کردند ansar news agency.

سفر هیات طالبان به پاکستان با دستور کار صلح افغانستان
سفر هیات طالبان به پاکستان با دستور کار صلح افغانستان from media.iranpress.com
طالبان پیشتر گفته بود قصد ندارد به زور پایتخت را تصرف کند و منتظر دولت انتقالی می ماند. طالبان در کمین کشور‌های همجوار از جمله ایران! ولی با توجه به خروج اشرف غنی از افغانستان، طالبان گفت وارد کابل می شود و نیازی به. ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان. هل تعتبر طالبان انتصرت للدين الاسلامي ؟هل استطاعت طالبان ان تنتصر علي الجيش الامريكي ؟هل حركة طالبان حررت دولة افغانستان و تحرر معها الشعب الافغاني ؟شارك. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. خطر طالبان در افغانستان احتمالا به مرزهای ۶ کشور مجاور برسد. امشب، ۴میزان/مهر، طالبان در بغل گوش دولت افغانستان در منطقه کمپنی کابل اقدام با بازرسی موترها کردند ansar news agency.

از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را فرهاد غظیمی، والی بلخ می‌گوید که طالبان بامداد روز شنبه از طرف شمال و غرب.

سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهوری افغانستان می‌گوید طالبان مذاکرات فعلی میان دولت و آن گروه را به بن‌بست کشاندند. گفت‌وگوها با طالبان با اطلاع دولت افغانستان بوده است,تجربه تلخ وكلای افغانستان از دوره طالبان و حقوق شهروندان,تحت فشار قرار دادن طالبان در افغانستان مانند. طالبان در کمین کشور‌های همجوار از جمله ایران! تحولات اخیر در افغانستان تاثیر بسزایی در بازار ارز داخلی ایران نداشته، این در حالی است که تحولات داخلی تاثیرگذاری. از دیدگاه ایران، طالبانِ افغانستان متفاوت با طالبانِ پاکستان و نیرویی مخالف حضور نیروهایی خارجی است. سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. طالِبان گروه مسلح سلفی است که با هدف سرنگونی نظام سیاسی فعلی افغانستان و برپایی امارت اسلامی می‌جنگد. ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و مدیر سابق سیا، تشدید کنترل طالبان بر افغانستان را برای. طالبان کنترل کاخ ریاست جمهوری افغانستان را بدست گرفت. هل تعتبر طالبان انتصرت للدين الاسلامي ؟هل استطاعت طالبان ان تنتصر علي الجيش الامريكي ؟هل حركة طالبان حررت دولة افغانستان و تحرر معها الشعب الافغاني ؟شارك. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را فرهاد غظیمی، والی بلخ می‌گوید که طالبان بامداد روز شنبه از طرف شمال و غرب. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. طالبان تعتقل قائدا عسكريا يقود القتال ضدها.

طالبان در گردنه های کابل با احمد شاه مسعود مذاکره کردند اما او شرایط طالبان را نپذیرفت و به کوهستان شمالی عقب نشینی کرد. خطر طالبان در افغانستان احتمالا به مرزهای ۶ کشور مجاور برسد. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. طالبان تعتقل قائدا عسكريا يقود القتال ضدها.

سرکرده طالبان پاکستان به هلاکت رسید - خبرگزاری مهر | اخبار ...
سرکرده طالبان پاکستان به هلاکت رسید - خبرگزاری مهر | اخبار ... from media.mehrnews.com
پیرو وقوع ناآرامی های اخیر در کشور افغانستان و پناه آوردن آوارگان افغانستانی به مرز میلک واقع در شهرستان. سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهوری افغانستان می‌گوید طالبان مذاکرات فعلی میان دولت و آن گروه را به بن‌بست کشاندند. شریعت بر جهان تسلط پیدا می کند؛ بیش از آنچه در اسلام تاکید شده، برای زنان حق قائل خواهیم شد! متعهد به گفت‌وگو هستیم/هدف اصلی ما استقلال افغانستان است. امشب، ۴میزان/مهر، طالبان در بغل گوش دولت افغانستان در منطقه کمپنی کابل اقدام با بازرسی موترها کردند ansar news agency. خط و نشان کشیدن بایدن برای طالبان/ طالبان و آمریکا درگیر می شوند؟ افکار نیوز. بنابراین جنگ داخلی بعدی میان طالبان و متحدان شمالی. شهر مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد.

اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني.

به گزارش شفقنا از مهر، در پی سقوط کابل پایتخت افغانستان به دست طالبان و فرار اشرف غنی رییس جمهور این کشور، شورای امنیت هم اکنون در حال برگزاری نشستی ویژه پیرامون. اندیشه و رفتار طالبان بر تفسیر سنتی و بدون نرمش از شریعت اسلام (دیوبندی، سلفی و وهابی) و مقررات سخت‌گیرانه قبیله‌ای پشتون استوار است. خطر طالبان در افغانستان احتمالا به مرزهای ۶ کشور مجاور برسد. به گزارش واتانکا، موسوی با رد هرگونه انتقادی درباره روابط ایران با آن. طالبان کنترل کاخ ریاست جمهوری افغانستان را بدست گرفت. طالبان تعتقل قائدا عسكريا يقود القتال ضدها. نیروهای طالبان، شهر زرنج، مرکز ولایت نیمروز در مرز ایران، را به تصرف درآوردند و با این پیشروی، اولین مرکز استان در افغانستان سقوط کرد. طالبان پیشتر گفته بود قصد ندارد به زور پایتخت را تصرف کند و منتظر دولت انتقالی می ماند. به علت ازدحام در فرودگاه کابل برای سوار شدن به هواپیما برای خروج از افغانستان،. ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و مدیر سابق سیا، تشدید کنترل طالبان بر افغانستان را برای. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را فرهاد غظیمی، والی بلخ می‌گوید که طالبان بامداد روز شنبه از طرف شمال و غرب. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. هل تعتبر طالبان انتصرت للدين الاسلامي ؟هل استطاعت طالبان ان تنتصر علي الجيش الامريكي ؟هل حركة طالبان حررت دولة افغانستان و تحرر معها الشعب الافغاني ؟شارك.

به علت ازدحام در فرودگاه کابل برای سوار شدن به هواپیما برای خروج از افغانستان،. اعتبر مسؤول رفيع في الخارجية الروسية اليوم الجمعة أن سيطرة حركة طالبان على قندهار ثاني أكبر مدن أفغانستان لا تعني. اندیشه و رفتار طالبان بر تفسیر سنتی و بدون نرمش از شریعت اسلام (دیوبندی، سلفی و وهابی) و مقررات سخت‌گیرانه قبیله‌ای پشتون استوار است. سخنگوی طالبان از پایان جنگ در افغانستان خبر داده است. ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان.

مرکز «سمنگان» افغانستان به دست طالبان سقوط کرد - خبرگزاری ...
مرکز «سمنگان» افغانستان به دست طالبان سقوط کرد - خبرگزاری ... from media.mehrnews.com
طالبان تعتقل قائدا عسكريا يقود القتال ضدها. سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهوری افغانستان می‌گوید طالبان مذاکرات فعلی میان دولت و آن گروه را به بن‌بست کشاندند. ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و مدیر سابق سیا، تشدید کنترل طالبان بر افغانستان را برای. هل تعتبر طالبان انتصرت للدين الاسلامي ؟هل استطاعت طالبان ان تنتصر علي الجيش الامريكي ؟هل حركة طالبان حررت دولة افغانستان و تحرر معها الشعب الافغاني ؟شارك. ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان. شهر مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. امشب، ۴میزان/مهر، طالبان در بغل گوش دولت افغانستان در منطقه کمپنی کابل اقدام با بازرسی موترها کردند ansar news agency. سخنگوی طالبان مدعی تصرف «مزار وزرای ضعیف رأی اعتماد مجلس را نمی‌گیرند/ بازگشایی حضوری مدارس در مهر محقق به نظر نمی‌رسد.

به علت ازدحام در فرودگاه کابل برای سوار شدن به هواپیما برای خروج از افغانستان،.

رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار کرد و همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به شهر کابل. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را فرهاد غظیمی، والی بلخ می‌گوید که طالبان بامداد روز شنبه از طرف شمال و غرب. ولی با توجه به خروج اشرف غنی از افغانستان، طالبان گفت وارد کابل می شود و نیازی به. طالبان پیشتر گفته بود قصد ندارد به زور پایتخت را تصرف کند و منتظر دولت انتقالی می ماند. آخرین تحولات افغانستان؛طالبان وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شد. امشب، ۴میزان/مهر، طالبان در بغل گوش دولت افغانستان در منطقه کمپنی کابل اقدام با بازرسی موترها کردند ansar news agency. سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهوری افغانستان می‌گوید طالبان مذاکرات فعلی میان دولت و آن گروه را به بن‌بست کشاندند. اندیشه و رفتار طالبان بر تفسیر سنتی و بدون نرمش از شریعت اسلام (دیوبندی، سلفی و وهابی) و مقررات سخت‌گیرانه قبیله‌ای پشتون استوار است. خطر طالبان در افغانستان احتمالا به مرزهای ۶ کشور مجاور برسد. شهر مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. سخنگوی طالبان مدعی تصرف «مزار وزرای ضعیف رأی اعتماد مجلس را نمی‌گیرند/ بازگشایی حضوری مدارس در مهر محقق به نظر نمی‌رسد. افغانستان بر این باور است که از طریق کنترل آب‌های خروجی‌اش به سمت ایران قادر است رفتار و تصمیمات سیاسی ایران در زمینه فروش نفت ارزان و پذیرش مهاجران را کنترل کند. محمد نعیم اعلام کرده که طالبان برای اداره کشور آماده گفت‌وگو با شخصیت‌های افغان و جامعه جهانی است.

متعهد به گفت‌وگو هستیم/هدف اصلی ما استقلال افغانستان است طالبان افغانستان. در پی سقوط قندهار صورت گرفت؛ نیروهای دولتی افغانستان، تسلط طالبان بر میدان هوایی قندوز را که به منزله سقوط کامل این شهر است، تائید می کنند.

Posting Komentar

0 Komentar